.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار بر جدیت نظارت ارزاق عمومي در مازندران

استاندار مازندران تاكيد كرد: در ماه مبارك رمضان نظارت متوليان امر بر ارزاق عمومي بايد جدي باشد.‌

به گزارش فارس ، سيد محمد كريمي در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: تامين مايحتاج عمومي مردم از طريق كالابرگ و آزاد بايد به گونه‌اي باشد كه مسافران و شهروندان از گراني رنج نبرند.

وي افزود: از سوي دستگاه‌هاي متولي نرخ‌گذاري بايد منصفانه باشد تا قدرت خريد در اقشار مختلف جامعه بالا رود.

كريمي بيان داشت: در ماه مبارك رمضان تمام تمهيدات زيرساختي از سوي دستگاه‌هاي اجرايي خدماتي بايد براي مردم استان فراهم شود تا در اين ماه با كمبود آب، برق و گاز مواجه نشوند.
استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه در فصل كشاورزي قرار گرفته‌ايم و تمهيدات لازم از سوي وزارت بازرگاني و جهاد كشاورزي براي خريد برنج كشاورزان شده است، اظهار داشت: هم اكنون خريد برنج محلي آغاز شده است و ارقام پرمحصول قيمت‌گذاري مي‌شود كه رسيدگي به اين موضوع مهم در مازندران از سوي وزارتخانه‌هاي مرتبط جاي قدرداني دارد.
وي در بخش ديگري از سخنانش از فرمانداران، شهرداران و اعضاي شوراي شهرها خواست تا در تغيير كاربري‌هاي اراضي توجه ويژه‌اي به ادارات شهرستاني داشته باشند تا اين دستگاه‌هاي اجرايي بتواند مكان مناسبي را به‌صورت مالكيت خريداري كنند.
كريمي ساماندهي طرح دريا را از عوامل موثر توسعه در استان مازندران دانست و گفت: ماه مبارك رمضان در ايام تعطيلات تابستانه قرار گرفته است، خدمات‌دهي به مسافران بايد به گونه‌اي باشد تا حرمت ماه رمضان و مسافران به بهترين نحو نگه داشته شود.
وي افزود: تا زماني كه مسافران در استان در حال رفت و آمد هستند درب مساجد بايد ‌تمام وقت باز باشد تا در اقامه نماز دچار مشكل نشوند.
استاندار مازندران با بيان اينكه مديران و مسئولان استاني بايد يادواره‌هاي شهدا را جدي بگيرند، گفت: بر همه مردم استان مازندران به ويژه مسئولان واجب است كه در يادواره‌هاي شهدا حضور داشته باشند.
وي ساعات كاري كارمندان را در ماه مبارك رمضان از ساعت 8 صبح الي 30/13 عنوان كرد و گفت: به همه مديران و كارمندان ادارات توصيه مي‌شود تا نماز ظهر را در ادارات به پا دارند و پررنگ تر از گذشته در نماز خانه‌ها حضور يابند.
استاندار با اشاره به اينكه روزهاي سه‌شنبه روز ملاقات عمومي است، تصريح كرد: حضور مديران و مسئولان در اين روز در اداره الزامي است و در موارد استثنايي از جانشين استفاده شود و رسيدگي به كار ارباب رجوع فقط به روز سه‌شنبه اختصاص پيدا نكند.
وي ادامه داد: ساماندهي ارباب رجوع در ملاقات‌هاي عمومي بايد در شهرستان‌ها انجام شود تا براي كارهايي كه مي‌شود در شهرستان به مشكلات رسيدگي شود به استانداري و مركز استان مراجعه نكنند.
كريمي در دسترس بودن مديران دستگاه‌هاي اجرايي را الزامي دانست و يادآورشد‌: مسئولان بايد توجه داشته باشند در ماموريت‌هاي خارج از كشور تا جايي كه ممكن است سريعتر به استان باز گردند و در همه ساعات شبانه روز پاسخگوي تلفن همراه خود باشند.
مسئول ارشد استان مازندران جدي گرفتن مديران دستگاه‌هاي اجرايي را در اجراي پدافند غيرعامل در سازمان‌ها و ادارات الزامي دانست و بيان داشت: اجرايي كردن پدافند غيرعامل از توصيه‌هاي رئيس جمهور است و مازندران در اين بخش جز استان‌هاي پيشرو بوده و نياز است تمهيدات لازم را در زمان كمبود داشته تا بتواند امورات مردم به درستي بگذرد.
كريمي براساس گزارش مدير كل ارشاد در جلسه شوراي اداري گفت: 70 درصد فعاليت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان كار فرهنگي بوده و مازندراني‌ها شايسته اين فعاليت را دارند كه اين ميزان در دولت دهم افزايش يابد.
استاندار مازندران فعاليت‌هاي اداره كل اوقاف را در دولت نهم براي ساماندهي امامزاده‌ها چشمگير دانست و اظهار داشت: ادعاي مازندراني‌ها بر علوي بودنشان مهر تاييدي است كه امامزاده‌هاي زيادي از گذشته نسبت به استان‌هاي ديگر وارد مازندران شدند.
وي افزود: اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران بايد در مراسمي از هيئت امنا، خادمان مساجد و امامزاده‌ها كه به نوعي مغفول مانده اند تجليل شود.
كريمي توسعه دفتر امور بانوان استانداري به اداره كل امور بانوان و خانواده را در دولت نهم از توجهات دولت خدمتگذار به اين اقشار دانست و خاطرنشان كرد: همه مديران و روساي دانشگاه‌ها بايد به حوزه بانوان توجه داشته و اين بخش را تقويت كنند زيرا كه 50 درصد جمعيت استان را بانوان تشكيل مي‌دهند.
وي در ادامه سخنانش از رهبر و مسئولان ارشد كشور از حسن انتخابشان بر رياست قوه قضاييه كشور تشكر كرد و گفت: مايه مباهات است كه فرد شايسته‌اي از مازندران به اين مسند رسيده است .
كريمي در جمع مسئولان استان و مديران دستگاه هاي اجرايي وجود خبرنگاران را در مازندران پررنگ و همگام با مديران و دولت دانست و يادآورشد: روز خبرنگار را در مرداد ماه پشت سر گذاشته‌ايم و بر همه مديران واجب است كه از اين اقشار زحمت‌كش همچون مشاوران استفاده شود و توجه ويژه‌اي به اين افراد داشته باشند.
وي با اشاره به اين مهم كه مازندران از استان‌هاي پيشرو در تخصيص اعتبارات است، گفت: مديران بايد در جذب اعتبارات درست و سريع عمل كنند در حاليكه امسال در حال جبران عقب‌ماندگي سال گذشته هستيم و بايد پروژه‌هاي نيمه تمام و اولويت‌دار را به اتمام برسانيم.
استاندار مازندران براجرايي شدن طرح نهضت آسفالت تاكيد كرد و افزود: توجه به اين بخش از الزامات است و سهم اعتبارات شهري در كميته برنامه‌ريزي شهرستان‌ها لحاظ شده است.
وي ادامه داد: فرمانداران شهرهاي كمتر از 20 هزار نفر مي‌توانند اعتبارات را به‌طور دستگردان و باهمكاري اداره كل بودجه از امتيازات نهضت آسفالت بهره‌مند شوند.
كريمي در پايان سخنانش از فرزندان و دانش آموزان نخبه و مقام آور سطوح مختلف علمي در جلسه شوراي اداري تشكر كرد و گفت: فرزندان غيرتمند و باسواد مازندراني همه ساله اين استان را در كشور و جهان در مقطع مختلف نام‌آور و سر‌افراز مي‌كنند و اين امر براي استان مايه مباهات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1388
مواظب معاون سیاسی ... باشید زیراب خیلی ها رو زد.تاره دکتری هم گرفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.274 seconds.